Ино Консулт ЕООД предлага разработване на проекти по европейски програми и национални програми за финансиране на бизнеса. Фирмата предлага консултации за конкретни решения свързани с инвестициите на всяка една компания. Всички проекти, изготвяни от екипа ни, са на база на отборна работа с нашите клиенти.
Финансирането чрез безвъзмездна помощ е процес, който насърчава икономическото развитие на бизнеса в България, а Ино Консулт ЕООД може да бъде част от успеха Ви!
Услугата Разработване и управление на проекти е комплексна – тя обхваща целия проектен цикъл на дадена идея и включва 4 етапа.
Управление на европейски проекти – ЕТАПИ:
Етап 1: Предпроектни консултации
- Проучване и предоставяне на информация за наличните възможности за финансиране – актуални и предстоящи програми и условията по тях;
- Определяне на най-подходящата програма за финансиране на конкретната идея;
- Оценка на съответствието на проектната идея с целите и приоритетите на конкретната програма за финансиране;
- Оценка на допустимостта и потенциала на фирмата-кандидат за получаване на безвъзмездна помощ;
- Предоставяне на насоки и указания за мерките, които кандидатът трябва да предприеме, за да отговори в максимална степен на критериите за оценка.
Етап 2: Разработване на проектно предложение
Идентифициране на силните и слабите страни на проекта и фирмата и предприемане на мерки за преодоляването на недостатъците;
Разработване на необходимите за кандидатстване документи – Формуляр за кандидатстване, Бизнес план, Бюджет, Декларации, Предпроектни проучвания и др.
Окомплектоване на всички документи и подаване на проектното предложение;
Консултации при поискана допълнителна информация и документи от страна на финансиращата институция в процеса на оценка на проекта;
Подготовка на необходимите документи за сключване на договор за безвъзмездна помощ.
Етап 3: Управление на проект
Изготвяне на график за изпълнение на дейностите по проекта;
- Изготвяне и реализиране на план за осигуряване на публичност и визуализация на финансовия принос на съответната програма;
Организиране и провеждане на процедури за избор на изпълнител от страна на бенефициента, в съответствие с приложимото законодателство и правилата на конкретната програма;
Подготовка и администриране на договори с подизпълнители, в съответствие с изискванията на програмата;
Подготовка и съгласуване на междинни и финални технически и финансови отчети за изпълнението на проекта;
- Съдействие за осчетоводяване на разходите по проекта и окомплектоване на документите, доказващи направените разходи;
Водене на кореспонденция с финансиращата институция и извършване на промени в подадения проект при необходимост.
Етап 4: Мониторинг на резултатите по проекта
Съдействие за постигане и поддържане на индикаторите, за които е поет ангажимент в проекта;
Консултиране относно спазване на изискванията за устойчивост на проектните резултати, отнасящи се до използването на придобитите по проекта дълготрайни активи и поддържане на финансираната дейност;
Подпомагане при последващ контрол от страна на проверяващи институции след приключване на проекта и изплащане на безвъзмездната помощ;
Архивиране на проектната документация.
Свържете се с нас на 0886 729 435
Или ни пишете през формата за обратна връзка: